zondag 21 maart 2010

Weer thuis vanuit Reykjavik! Ik had gepland om meteen foto's te laten zien, maar wie m'n Twitter heeft gevolgd weet al dat ik nogal een lange reisdag had vandaag; vanwege een vulkaanuitbarsting in het zuiden van IJsland mocht m'n vliegtuig pas vier uur later dan gepland van vliegveld Keflavik opstijgen. Ik was vanmorgen al om 04.00 uur opgestaan voor een ochtendvlucht van 07.50 uur, die dus pas tussen de middag vertrok. Aangezien ik morgen gewoon weer aan het werk moet, lijkt het me verstandiger om nu lekker op tijd in bed te kruipen;) Maak ik morgen een selectie uit de 300+ foto's :-p

(Leuke verrassing: broertjelief stond me op te wachten op Schiphol! Mocht ik fijn bij hem thuis "even" m'n foto's laten zien onder het genot van ranja en meegebrachte Mömmubiti:)

ETA: Foto's zondag 21 maart 2010


Reisdag 1: op weg naar Reykjavik / Foto's dag 1

Reisdag 2: The Golden Circle Tour in IJsland / Foto's dag 2

Reisdag 3: Een blind date in Reykjavik / Foto's dag 3

Labels: