vrijdag 3 juni 2005

Heenreis op vrijdag ging helemaal volgens het boekje, had helaas het automatische ticketsysteem bij de ingang op station Brussel nog niet helemaal door ; ik wou zo graag als ervaren EuroStarreiziger overkomen, maar vergat m'n ticket uit het poortje te halen, made me look like a dork :-[ maar verder een voorspoedige trip;)
Heel verstandig eerst op zoek naar Hostel 149 on Cromwell Road om m'n rugzak te dumpen. Pal naast het very impressive Marriott hotel vond ik de deur met het juiste nummer, maar zonder uiterlijke kenmerken van jeugdherberg, spannend;) Ik was de eerste in de achtpersoonsmeidenkamer met in de hoek tussen de stapelbedden een douchecabine: interessante indeling.
Anyway, na het uitkiezen van beste bed toch snel op weg naar Almeida theater waar ik een return-ticket hoopte te scoren voor toneelstuk met Gael Garcia Bernal 'Bloodwedding'. Ik kreeg van de gast achter de kassa een papiertje met nr.10 en settelde me met Harry Potter in de rij... Na verloop van tijd kwamen er meer mensen wachten en een of andere doos dacht zonder nummer voor mij te kunnen gaan staan omdat een muts achter de balie had gezegd dat er 'eight or nine people in front of her' waren.... Je raadt het al, na twee uur wachten (en lekker lezen) hadden al diverse mensen voor mij een kaartje gescored en toen ging de zaal open en werd het allerlaatste ticket verkocht aan brutaaltje voor mij: grrr!
Beetje teleurgesteld nam ik dus maar de ondergrondse naar LeicesterSq, waar zo'n beetje alle andere theaters zijn, maar daar waren alle toneelstukken inmiddels al begonnen en toen heb ik na een Dubbele Cheesburger-Bacon (NOOIT meer kopen bij de BurgerKing daar; absolutely disgusting) een ijsje genomen (altijd bij Baskin & Robbins:) en besloten om toch maar naar The Hitchhiker's Guide To The Galaxy te gaan, de enige film die me enigzins aansprak (zie bioslog;).

Schrok om uur of twee 's nachts wakker van de arrival van de andere hostelgasten, 't klonk als een groep kerels, maar bleken bij daglicht toch zeven duitse dames te zijn:)

2 Comments:

At 12/11/2009 02:03:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lees het hele blog, pretty good

 
At 12/11/2009 08:44:00 p.m., Blogger BeeLikeJ said...

Ach wat leuk, anoniempje. Vijf jaar na dato: you have a lot of catching up to do;)

 

Een reactie posten

<< Home