maandag 6 augustus 2012

Vanmorgen even opgestaan voor het tv-nieuws van 8.45 maar daarna weer lekker in m'n knusse, warme bed gekropen om voor het eerst deze vakantie eens echt uit te slapen (tot 10.30;)
Al behoorlijk wat weken (maanden?) tegenaan gehikt en nu toch echt gedaan: dag begonnen met oude vertrouwde fitness-video van Gilad Janklowicz. Vooralsnog doe ik alleen de grondoefeningen, die waren al weer behoorlijk wennen; kon niet met alle 'twee x zo snel' series meedoen, maar wel mooi de complete 30 minuten sessie afgemaakt. Nu nog volhouden.

Natuurlijk ook weer -een beetje- verder met project 'huis opruimen'; ben inmiddels bij de logeerkamer beland. (Nadat ik vanmiddag de deksels van de eerder gekochte kratten had geruild; ik had me bedacht over de kleur;)  Het resultaat van de woonkamer staat alvast in m'n LiveJournal

Vanavond heerlijk veel korte fanfiction gelezen:)

Labels: