Yay, woonkamer is klaar! Ben nog niet aan logeerkamer toegekomen, maar heb wel administratie gedaan. Verder vooral rondgehangen vandaag.
Aan het eind van de middag naar mams gefietst voor avondeten (oooh, draadjesvlees!) en vanavond gingen we met z'n tweeën naar het filmhuis voor Noorse film 'Sykt lykkelig'. Dat betekent letterlijk 'Waanzinnig gelukkig', maar de Engelse titel is 'Happy Happy'. Goede film! Review volgt. (Net als al die ander beloofde filmverslagen van 2012; staat op m'n "doen als ik tijd heb"-lijst!;)

0 Comments:
Een reactie posten
<< Home