Was een beetje blah vandaag, maar ondanks dip toch behoorlijk goed bezig geweest. Begon vandaag met de afwas (jawel) en heb daarna m'n opruim-project vervolgd. De twee oude computers van m'n logeerkamer naar m'n berging gebracht en drie grote kratten gekocht voor de opslag van m'n oude administratie, knutselspullen en andere bewaardingen.
De woonkamer is nu bijna klaar (met uitzondering van herinrichting van m'n boekenkast, die klus staat als allerlaatste gepland) en ik hoop morgen verder te gaan met de logeerkamer, die uiteindelijk een bibliotheek moet worden:)
Vanavond ook nog echt gekookt: een zuurkoolstamppot met zelf gestampte aardappelen, spekjes en natuurlijk rookworst. Wat nou "zomer"? Ha!
Oh ja, ook erg lekker was het schoonmaken van de afstandsbediening van de tv en m'n muis. Ik dacht dat de extra knop-functie van m'n scroll-wiel het had begeven, maar na een grondige schrob-beurt, doet die het weer, woohoo!
Labels: mmm-eten

0 Comments:
Een reactie posten
<< Home