vrijdag 6 oktober 2006

Wat een dag: overgewerkt en rond negen uur thuis, heb ik geen verbinding met internet en mail!!! [Gevloek] Affijn, gebeld met @home en toen volgde dit gesprek:

Callcenter: 'Goedemorgen' (het is 21.36, een kwartier nadat ik begon met bellen)
Ik: 'Goedenavond, u spreekt met [etc]'
Callcenter: 'Oh ja, het is avond, waarmee kan ik u van dienst zijn?'
Ik: 'Ik heb geen verbinding...'
Callcenter: 'Okay,...'
Ik: '...en ik weet dat het nu gebruikelijk is om een vragenlijst door te lopen, maar ik wou je de moeite besparen, want dit is al de zoveelste keer dit jaar en het is weer het begin van de maand en ik vermoed dat jullie weer zijn vergeten om de update of upgrade van de modem uit te voeren. Al m'n lampjes branden, de snoertjes zitten vast, m'n computer is verder in orde, dus ik wou je vriendelijk verzoeken om de upgrade of wat je ook moet doen, uit te voeren om de verbinding te herstellen.'
Callcenter: 'Goed mevrouw, wat is uw postcode'...'en huisnummer'.... 'Ik zal de upgrade uitvoeren.'
Ik: 'mooi'
Callcenter: 'Dan moet u de modem twee uur uitschakelen...'
Ik: 'ja'
Callcenter: 'En als u daarna nog geen verbinding hebt... dan mag u morgen weer contact met ons opnemen'
Ik: '...dan bel ik weer. Dank u wel'
Callcenter: 'Graag gedaan mevrouw. Goedenavond'

En aldus geschiedde.
~timewarp~ Het is nu zaterdagochtend en ... hallo! *zwaait*. Happy, but sad. Iemand nog suggesties voor net zo'n snelle provider die ik niet aan z'n/haar werk hoef te herinneren?

En tot slot een tip voor de beldienst: als je mensen in de wacht zet (kan gebeuren) laat ze dan niet luisteren naar 'Ruby Tuesday' en al helemaal niet in de uitvoering van Melanie. Het is niet bepaald een kalmerend nummer. Just sayin'.