dinsdag 8 augustus 2006

's Morgens de gebruikelijke lessen. Na de lunch (linzensoep) maak ik afspraken met Rosa voor volgende week: ik kan m'n overbodige bagage bij haar parkeren terwijl ik rondreis door de rest van het land en ook de avond voor vertrek naar New York kan ik bij haar overnachten. Dat regelen we dan niet via de school maar gewoon onderling. Handig.

Om 14.00 uur meld ik me bij de school voor m'n salsa-les, maar de administratie is vergeten om met de docent een afspraak te maken, oops. Gelukkig kan hij om 15.00 uur wel langskomen voor twee uurtjes les. Om de tijd door te komen, besluit ik t.b.v. m'n huiswerk informatie op internet te zoeken over de geschiedenis van Zwolle (echt niet om aan m'n verslaving toe te geven: ik moet toevallig morgen een spreekbeurt houden over mijn woonplaats, dus.) Thank you Wikipedia:-) Ook zoek ik meer informatie over de reis richting het zuiden en chat ik wat met Hans (ook nuttig, want we maken afspraken voor eind volgende week).

Om drie uur is het dan zover: dansklas met Juan Carlos en.... ondergetekende. Ik ben een beetje zenuwachtig en de gedachte om in m'n eentje les te krijgen is ook niet rustgevend, maar Juan C is erg aardig en ik ga toch enigzins ontspannen aan de slag. Het is erg leuk, al krijg ik de laatste passen niet goed onder de knie. We dansen en lachen wat af en na afloop heb ik het gevoel alsof ik heel hard getraind heb. Lekker:-D

Door naar dag 11

FOTO's week 2