donderdag 10 augustus 2006

Na school haal ik m'n was op: *snuif* lekker schoon:-) Lunch: linzensoep + rijst+ witten bonen + kip en wortels. Vanmiddag heb ik een ontspannen middag op m'n kamer: ik orden m'n bagage voor de reis van komend weekend en na m'n huiswerk kijk ik tv: Malcolm in the middle, Lizzy McGuire, SpongeBob Squarepants, allemaal in het Spaans uiteraard. Tijdens het zappen zie ik... GRISSOM! TeleAmazonas zendt dus CSI uit, maar ik kom er niet achter wanneer :-( Toch leuk om even een stukje te zien (I'm not an addict, baby)
Om 16.00 uur heb ik met Helene afgesproken bij het filmhuis Oche Y Media -vlakbij Rosa's huis-, waar we ook Johan met z'n vriendin ontmoeten (ik had vorige week les met hem, Helene deelt deze week zijn conversatie-klas) In een schattig klein zaaltje, vergelijkbaar met mijn zolder (okay, een iets groter filmdoek;) kijken we naar 'Clockers'
Na de film gaan we 'even' naar huis voor het avondeten (gelijk aan de lunch, nu zonder kip) en vervolgens gaan we nog een keer naar de film, zodat we ook de iets grotere zaal kunnen ervaren. Inside Man had ik al eerder gezien, maar ondanks aanwezige hekel-acteur won de liefde voor het filmhuis. En ik werd -karma!- beloond met een supergave voorfilm: een heel lied uit The Rocky Horror Picture Show op het grote doek: 'Sweet Transvestite' door Dr. Frank-N-Furter (een zalige Tim Curry) Een goede avond:-)

Door naar dag 13

FOTO's week 2