vrijdag 11 augustus 2006

Laatste schooldag: ik speel Spaanse Scrabble met Maria Mene (en win:-) en het tweede uur van de les met Omayra gaan we naar het internetcafe, waar ik haar laat zien wat er allemaal mogelijk is op een computer. De juf-leerling rollen zijn deze keer omgedraaid;-)
Na de lunch (rijst + sperziebonen en gehaktballetjes) ga ik met Helene naar Parque Caroline waar we de hele middag kletsen over het leven. Ook gaan we nog naar de supermarkt, waar ik voer koop voor m'n reis van morgen.
Na het avondeten neemt ze me mee naar een engelse pub (Queen Elizabeth) waar we hangen met Johan en z'n vriendin. Rond een uur of elf heb ik het wel gezien (en geroken*) en besluit naar huis te gaan.

*Lesje geleerd: hoe leuk, aardig, aantrekkelijk of veelbelovend degene die je uitnodigt ook is: NIET meer meegaan voor 'een avondje uit' als er maar de kleinste indicatie is van rokers op de plek van actie. Onthoud: NIET DOEN, hoe verveeld, geil of sociaal je je ook voelt, je zult jezelf haten wanneer je weer thuis bent. Je geeft de voorkeur aan ademen en je vindt het erg prettig om schone huid, kleding en haar te hebben. De meur blijft hangen, lang nadat je de rokers hebt verlaten. Niet meer vergeten!

Door naar dag 14

FOTO's week 2