donderdag 17 augustus 2006

Na een fijne koude douche vertrek ik rond 06.30 uur naar het busstation. Ik had als alternatief bedacht dat ik met het vliegtuig terug naar Quito kon, maar m'n rug voelt goed genoeg voor de busreis van een uur of acht en dat scheelt toch weer geld (je reist low-budget of niet tenslotte;) Er vertrekt een bus om -ongeveer- half acht. Onderweg zie ik -allemachtig- weer een film met Steven Segal (ik heb ze totnogtoe niet vermeld in m'n reisverslag, maar eerder zag ik Under Siege en ook nog wat JC-vanDamme films. Nu is het Under Siege 2 en dat is wat mij betreft de laatste film in de serie WTF-actie)
Tussen de middag is er een korte lunchstop bij een wegrestaurant en rond 16.00 uur rijden we Quito binnen. Dan kost het me nog ruim een uur om van het busstation weer bij Rosa te komen.
Omdat er inmiddels andere studenten in mijn kamer logeren, slaap ik vannacht op de kamer van Helene. Samen met de nieuwe chicas, Helene en Joff geniet ik van m'n laatste diner in Quito: de traditionele soep en bami met gehakt. Gezellig.

Door naar dag 20

FOTO's week 3