dinsdag 15 augustus 2006

Een hele dag om Cuenca te verkennen. De stad is niet zo groot dus ik doe rustig aan. Ik begin met een wandeling langs de 'rivier' (meer een stroompje) en vind ook nog de achtertuin met Inca-resten, die in de reisgids staat. Na wat shoppen relax ik in m'n hotelkamer en kijk vanuit bed tv. Ha: stuk of twintig zenders maar geen TV-Amazonas, 't was dus een hele goede beslissing om in dorp Cañar te overnachten afgelopen zondag. I rule!
's Middags doe ik boodschappen voor reis van morgen en ik bekijk de andere kant van de stad. Daarna houd ik weer een siësta. M'n rug waardeert het tempo van vandaag zeer.
Raymipampa heeft 's avonds helaas geen rookvrije plaats beschikbaar, dus ik eet bij een Ecuadoriaanse FastFood-café, waar een bijzonder leuk meisje m'n wenkbrauw-piercing bewondert. Het eten is ook lekker (patat met worst en een mango-yoghurt-shake;-)

Ik eindig de dag zoals ik 'm begonnen ben: met wederom een hete douche op m'n rug. Deze ontspannen dag is erg goed geweest voor de genezing:-)

Door naar dag 18

FOTO's week 3