donderdag 3 augustus 2006

Een gewone schooldag: 's morgens twee uur officiele conversatie-les en vervolgens twee uur 'grammatica' met Omayra. We passen in die laatste lessen de verhouding aan: steeds meer conversatie, zolang ik braaf m'n werkwoordjes-huiswerk maak:)

's Middags wandel ik naar Parque El Ejid waar ik een bankje uitzoek om kaartjes te schrijven. Zwerver probeert gesprek met me aan te knopen, wat hem niet lukt. Een jongen van een kindertehuis heeft meer geluk en hij wil uiteindelijk natuurlijk graag een bijdrage. Vooruit, omdat ik m'n spaans heb kunnen oefenen.
Tussendoor bezoek ik nog de souvenirmarkt aan de rand van het park.

Weer thuis houd ik een klein siesta, die ik eerder dan gehoopt af moet breken omdat Rosa me al vroeg roept voor het eten. Ook Joff is verrast door het afwijkende tijdstip, wanneer hij keurig om 19.00 uur de keuken binnenkomt. (Het is echt een dropje. Le sigh. If only I was younger and braver;o)

Door naar dag 6

FOTO's week 1