Had vanmiddag met mams afgesproken om naar Kringloop winkel te gaan, dus moest ik vanmorgen wel eindelijk al m'n rotzooi uitzoeken. Behalve twee tassen vol afval, had ik twee tassen kleren, een tas schoenen en een grote tas met willekeurige hebbedingetjes verzameld.
Nadat we deze bij de achterdeur van de Kringloop hadden afgegeven, gingen we via de voordeur de winkel in, om te kijken of ze ook boekenkasten hadden. En zowaar: ik vond precies wat ik zocht (een hoge open witte kast met planken) voor maar 15 euro! Paste helaas niet in de auto, dus heb ik wat gereedschap geleend om 'm uit elkaar te halen en toen ging het wel:)
Daarna nog naar Meubelboulevard voor een tweede kast (zag dat die ik tweede hands gekocht had 60-80 euro was bij respectievelijk Kwantum en Leen Bakker, ha!). Gekozen voor een half hoge boekenkast; die was niet op voorraad, maar kan volgende week worden afgehaald (door de mama).
Ik start van het weekend alvast met project 'ombouwen van logeerkamer tot bibliotheek':)
Een foto van de huidige stand van zaken staat in m'n LiveJournal, alsmede een verslag de massage van afgelopen dinsdag.
Labels: Gilad

0 Comments:
Een reactie posten
<< Home