woensdag 8 augustus 2012

De dag begonnen met oefeningen (jawel, dag 3 \o/). Was gedaan, boodschappen gedaan. Daarvoor had ik eigenlijk m'n gerepareerde fiets bij de fietsenmaker op willen halen (nieuwe achterband) maar na mijn wandeling (door de regen) bleek die op woensdag gesloten. Zucht. Ik had dat ook ooit wel gelezen, maar het is lastig om dagen bij de houden in de vakantie. Dus weer naar huis teruggelopen (inmiddels scheen de zon, waaaaaaaaaaaaaarm) en met andere fiets naar supermarkt. Wat een gedoe.

Labels: