maandag 7 november 2005

Evaluatie Londen: I'm back!
Het was geen perfect weekend; ik werd geconfronteerd met de jeugdherberg-versie van Basil Fawlty (wat een eikel) en kon me weer eens niet inhouden toen ik een gozer troep op de grond zag gooien in de ondergrondse, maar het waren twee fantastische dagen.
Ik weet niet hoe het precies is gebeurd, maar dankzij dit weekend ben ik weer helemaal in de stemming voor een echte reis komende zomer. Klaar om plannen te maken. Misschien kwam het wel omdat ik nu eens echt alleen maar tijd aan mezelf heb besteed. Voor iemand die altijd in d'r eentje is, ben ik toch vrij veel bezig met andere mensen. Maar de afgelopen dagen heb nu eens niets voor anderen gekocht en heb gewoon elke minuut aan mij gedacht en het was heerlijk! Ik heb me vrijwel niet gestoord aan luidpratende backpackers en achterlijke mensen in het theater (okay, wel geërgerd, maar niet langer dan nodig;) en heb me bijzonder vermaakt. Ik had zelfs geen denkbeeldige vriendjes meegenomen en dat is toch wel het ultieme bewijs dat ik klaar ben om de wereld verder te ontdekken. (De stemmen in m'n hoofd verzekeren me dat ik niet gek ben;)

Nu ga ik blog van vrijdag tot en met zondag bijwerken: geniet er van (I did;-)

0 Comments:

<< Home