maandag 22 april 2024

113-2024: MA 22 april

't Zou een kantoordag zijn, maar toen ik 's ochtends op kantoor mijn lunch in de koelkast zette, zag ik een over-de-datum fles voorheen verse sinaasappelsap op spanning staan, die ik leeg wou gieten om 'm in de plastic afval bak te gooien. Bij openen spoot eerst het sap er schuimend uit (als zo'n mentos/cola combi) en toen ik de dop wat verder probeerde open te draaien, ontplofte de hele fles in m'n handen. Hele kantoorkeuken en ik zaten onder de ranzige sinaasappelvezels, grrrrr. Met langslopende collega keuken schoongeveegd, toen bij wasbak op toilet geprobeerd shirt en mezelf af te spoelen, maar de chaos was te groot. Natte shirt in plastic tas, m'n winterhoodie over m'n ondergoed dichtgeritst (die hoodie had ik gelukkig al voor m'n keukenbezoek uit had gedaan en was dus droog en warm) en vervolgens m'n rugzak gepakt en naar huis gefietst.
Thuiswerken kwam ook wel goed uit, want ik had vanaf 10:30 tot 15:00 uur Teams overleg met GBR collega G.
Wat 'n dag.

Eten: rest gebakken aardappelblokjes, en kippedij met spek van vorige week woensdag, deze keer met sperziebonen.

BPAL: London

BOEK: -

Labels: , , ,