dinsdag 9 april 2024

100-2024: DI 9 april

Verlofdag. 's Morgens woningbouw gebeld over vervangen van meer dan 20 jaar oud sanitair; daar wordt nog over vergaderd, maar ik kon op een lijst worden gezet en nu word ik eind deze maand terugggebeld... Afwas opgeruimd.

De bus richting mmmassage afspraak 's middags was 3 minuten te vroeg, maar wachtte gelukkig toen ik net bij de halte aan kwam lopen, pfff. Toen haalde ik op het station een bus eerder voor m'n overstap, zodat ik nog even kon shoppen bij de Zeeman in winkelcentrum Zuid, ha! Vandaar de volgende bus genomen naar parkje om te lezen voor ik mooi op tijd naar Tijd voor Jezelf wandelde voor een Hot Stone Massage. (Extra lekker omdat het fris was vandaag, ha!). Terugreis kwam de bus ook net (te vroeg) aanrijden en zo had ik op het station een bus naar huis die ik normaal net zou moeten missen, nog nooit zo snel weer thuis gekomen. Onderweg al fijn gelezen, op de bank met een dekentje verder in m'n boek. Ontspannen dagje :-)

Eten: Opgebakken aardappels, doperwten en een vega kipschnitzelburger.

BPAL: Slug (nog niet op overzicht: A relaxed, lazy scent; slightly sebaceous and sweetly slimy: warm, buttery honey cream and dribbles of amber.)

BOEK: jl. - Anjet Daanje

Labels: , , , ,