Jaja, m'n papierportret is op de post naar Amerika, spannend!
Te gek voor woorden: probeer United airlines te bereiken over mijn bagagge claim voor een vergoeding van gemaakte kosten ter vervanging van kleding etc. tijdens vermissing van m'n rugzak deze zomer. Heb eind augustus alle benodigde formulieren en papieren opgestuurd. Kon toen ook al geen telefonisch contact krijgen, maar na tweet wel bevestiging van ontvangst via klantenservice op Twitter (PM). De procedure zou 8-12 weken in beslag nemen. We zijn nu bijna 4 weken verder dan de uiterste schatting, ik heb nog steeds niets gehoord, ook niet op mijn herinnerfax van 19 november. United is alleen maar bereikbaar via de post (Texas) en het telefoonnummer van de klantenservice is een bandje met keuzemogelijkheden die uiteindelijk leiden naar de website *diepe diepe zucht*. Duidelijk ontmoedigingsbeleid voor klagende klanten, wat een waardeloos gedoe. Ik heb gewoon recht op vergoeding, verdorie. Maar weer een oproep via Twitter gedaan...
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home