donderdag 2 augustus 2012

Slecht geslapen vannacht; ik werd maar liefst drie keer wreed gewekt door heftige donderslagen, grrrr.

Vandaag begonnen met groot vakantie-project: opruimen! Had kratten willen kopen om verzameling papieren en cd-roms in te bewaren, maar kwam behalve met boodschappen thuis met een prachtige groene boekenkast. Die paste wel in m'n fietstas en de kratten niet. Ahem. Nou ja, kon ik wel alvast de boekenstapel van m'n eettafel wegwerken. Om die boekenkast vervolgens een goede plek te geven, heb ik m'n kleine bureau leeggeruimd.
Mams heeft wat tijdelijke kratjes langsgebracht, zodat ik m'n rotzooi alvast kan sorteren op 'vuilnis', 'archief' en 'kringloop'.
Ik vind het lastig om dingen weg te gooien (ik bewaar liever, want je weet maar nooit) maar ik heb toch al een halve tas met afval. Ha.
Morgen ga ik vrolijk verder:)