donderdag 20 januari 2011

Die ijzel was geen grapje: vanmorgen met m'n fiets keihard onderuit gegleden. Klap met linkerarm en bovenbeen opgevangen. Overeind geholpen door vriendelijke automobilisten die me zagen vallen. Mevrouw bood zelfs aan om me naar huis te brengen (nadat ik haar had verzekerd dat een ambulance niet nodig was). Ik gaf er echter de voorkeur aan om rustig naar huis te strompelen ("zelluf doen";). Daar de schade opgenomen: m'n arm deed erg zeer en ik had een grote schaafplek op m'n elleboog, maar ik kon alles nog redelijk bewegen, dus vooralsnog geen actie ondernomen en met pijnstiller in bed gekropen nadat ik de baas had gebeld.

Inmiddels is m'n arm erg stijf en zijn er fraaie blauwe plekken op m'n been verschenen, maar mams heeft chocola gebracht, dus alles komt vast wel goed;) Benieuwd hoe het morgen gaat, hoop dat ik dan weer met twee handen kan typen.

Labels:

2 Comments:

At 1/21/2011 11:07:00 a.m., Blogger Unknown said...

Arme Judith!! Doe rustig aan zou ik zeggen...

 
At 1/21/2011 06:06:00 p.m., Blogger BeeLikeJ said...

Helaas heb ik geen keus :(

Tnx for the sympathy;)

 

Een reactie posten

<< Home