dinsdag 21 oktober 2008

Niet zo mooi

Nou, als ik nog bewijs nodig had hoe klungelig ik word van pms, ik heb nu foto's. Gisteren probeerde ik m'n sokken op te pakken, die ik achter m'n loveseat had gegooid. Ik had zoals gewoonlijk geen licht aan in de woonkamer en in het donker vergat ik een beetje hoe hoog die stoel is. Dus toen ik me bukte, bleef m'n oog achter de rugleuning haken. Ik dacht even dat ik m'n oogbal had geplet, maar het viel mee. Het deed wel hartstikke zeer, dus ik ben in bed gekropen met een koud kompres op m'n oog. :(

Omdat ik al wiebelig, bibberig en misselijk ben van de pms, kan ik niet helemaal oordelen of m'n hoofd een te harde klap heeft gehad. Maar ik heb goed geslapen en ik ben gewoon naar m'n werk gegaan, dus ik denk dat ik het wel overleef;)

Collega S. heeft een foto van m'n blauwe oog gemaakt, zien?