vrijdag 28 december 2007

Hmmm, ik geloof dat ik de evil-doer gevonden heb. Ik noem geen namen, maar ik heb een zeker programma verwijderd en het probleem van spontane herstarten lijkt vooralsnog opgelost. Explorer is nog wel wieberig, maar dat zou kunnen komen van de oude CDroms die ik aan het kopiëren ben *g*

Plus: ik heb m'n kerstboom weer tot leven weten te wekken, go me!

Gisteren Extras seizoen 1 gekeken en 's avonds Christmasspecial, pijnlijk mooi. Vandaag verder met seizoen 2, ik was al erg giechelig van Orlando Bloommmm en ik kan nog uitkijken naar Daniel Radcliffe. Zijn het toch nog een beetje feestdagen;)

ETA Mijn excuses aan het eerder niet met name genoemde programma. Sinds vanavond 19.00 uur zijn de oude puterkuren weer gestart. Ik houd een logboek bij met pen en papier. De strijd gaat verder...