zondag 27 augustus 2006

Vanmorgen eerste deel van travelblog in het Engels vertaald (ongeveer letterlijk, met hier en daar wat fanstuff;) zie livejournal.

Vanmiddag en vanavond verder gegaan met inplakken van foto's (ondertussen tv gekeken, ik kan best multi-tasken zonder computer;). Vijf enveloppen gehad, nog twee te gaan (eerste twee 'filmpjes' waren elk over drie enveloppen verdeeld) En ik hoop nog een stuk of tien foto's van m'n wegwerpcamera te krijgen...

Ter herinnering: week 1 van vakantieverslag staat al online:
Vakantieblog deel 1

Boodschap voor ondertitelaars: wanneer in een US-serie een serveerster een klant omschrijft als '[a] regular' dan bedoelt ze een vaste klant en NIET een 'gewone man'. Grumble.
Wel lekkere aflevering van CSI trouwens: S1Ep4 (vervolg op de marathon voor beginners iykwim;) --> Nick in de kleedkamer zonder shirt* + Warrick out in the field showing off his lovely stomach en -last but not least- Greg eating icecream. Yum-yum-yum:-)

*artistic_sillie had met mij in gedachten een aantal Nick-iconen gemaakt, onder andere eentje van die scene. En normaal zet ik in dit blog geen plaatjes, maar deze wou ik jullie niet onthouden *g*. Enjoy: