"Geachte BeeLikeJ
Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Hiermee stelt u ons in staat onze dienstverlening te verbeteren.
Ik betreur het dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik heb dit gemeld bij mijn collega van de afdeling klachtbehandeling. Hij zal binnen 5 werkdagen contact met u opnemen over uw klacht en een eventuele oplossing.
Als u in de toekomst nog onregelmatigheden in de bezorging ondervindt, laat mij dat weten.
Geeft u daarbij zo precies mogelijk aan wat er aan de hand is, bij voorkeur met datum, tijdstip, de wijze van frankering en of de envelop is voorzien van een oranje streepjescode. Met deze informatie kan ik inschatten of TPG Post de bezorger is geweest.
Met vriendelijke groet,
Joepie de Poepie
Namens TPG Post Klantenservice"
Ja bedankt, Joep
Vooral dat advies over het beschrijven van het uiterlijk van de envelop komt goed van pas. WAAR IS M'N PAKJE?!?
zucht
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home