donderdag 17 maart 2005

Een goede werkdag, al werd ik met het verstrijken van de uren steeds zenuwachtiger (ervaren reiziger die ik ben;-) In de ochtendpauze nog even reisboodschappen gedaan, zelfs alleen maar nuttige dingen gekocht (wel allemaal lekker, maar vooral heel verstandig;) Gelukkig kon ik al m'n werk afronden en de overgebleven taken overdragen aan stageloper Sander. Hoop dat de heren het twee dagen zonder mij redden ... (voel me best schuldig hoor, zo'n extra lang weekend *veg*)'s Avonds thuis bezig met semi-ontspannen door met maaltijd voor de buis te hangen en vervolgens heel zinvol afwas en soort schoonmaak te doen. Uiteindelijk toch al wat nerveuzer tas inpakken (slaapzak!) en gezien het aangekondigde weer in Londen (warm!) geen reserve kleding mee (ook maar netjes eten dan;) Rond half tien kwam mams nog even langs (ze moest ganglicht knipperen om mijn aandacht te trekken, want ik liep met koptelefoon op) om de extra bestelde Fokus-posters op te halen en me een goede reis te wensen (compleet met snack en knuffelcadeautje:) Daarna online hostel nog eens bekeken (zucht) en reisschema gecheckt (dubbel zucht). Als ontspanning uiteindelijk op zolder lekker laatste drie afleveringen van Seizoen 2 van YKW bekeken met als toetje een stukje QAF (he, moest CD testen, zodat ik HD van computer kan legen om ruimte te maken voor andere dl's;-) Zometeen maar eens gaan slapen, moet morgen tenslotte vroeg op (trein richting R'dam van 08.18 - of is het toch opeens 08.12 zoals de dienstregeling vermeldt???) Exciting stuff, children...